ata
Reaction score
186

Profile posts Latest activity Postings About

• Hej ata

Jeg er intreseret i at købe et kyskhedsbælte fra neosteel.
    Så jeg ville høre om jeg kunne stille nogen spørgsmål ang deres produkter?

Lolo
    ata
    ata
    jeg kan se at du har været online siden jeg skrev men du har ikke skrevet ? hvis du vil vide noget så spørg hvis ikke så ... ok men hvorfor så kontakte mig ?
    D
    danishlolo
    Hej Jeg beklager at jeg ikke har set du har skrevet til mig før nu. jeg har bare hørt dårligt on neosteel at målende ikke altid passer, særligt efter at neosteel skiftede hænder (en del år siden nu) har du haft problemer? jeg er på fetlife med samme navn men tjekker det ikke ofte.
    jeg kender ikke smil i københavn men jeg vil undersøge om det er noget for mig.

Mvh Lolo
    ata
    ata
    se lige på fetlife jeg har svaret der da man ikke kan skrive lange svar her inde
    hilsen ata
    Det kunne glæde mig at vi skal være venner her på Chastity Mansion, some vi begge bor i Danmark
    ata
    ata
    hej med dig.
    ja det kan vi da sagtens...
    hvis du gør noget så jeg bare skal trykke OK til at bliver vi da venner her inde.....
    Er du også på FETLIFE ?
    søg efter ata så kan vi også være venner der.

jeg kommer her inde reglmessigt men jeg er ordblind og bruger google til at oversætte alt og skrive alt med og det er ikke det letteste.

hilsen ata
    Would you please explain what is on your Avater between the lock and locking pin. I am intrigued.

BTW your link leads to a paid for members only site.
    locked in the chastity belt from Neosteel. (sports belt) and with locking sail over with a hanging lock ...
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…